Bröllop...

Är verkligen glad för Victoria och Daniels skull, och jag skulle så gärna vara i Stockholm den 19e Juni och få önska brudparet lycka till och fira bröllopet. Får se om jag kan ta mig dit. Kul skulle det i alla fall vara, för hur många kommande regenters bröllop kommer man hinna se under sitt liv?
Jag skulle gärna gifta mig jag med, nån gång i framtiden. Precis som många andra så drömmer jag om det en del, tittar på klänningar emellanåt, funderar på vart jag skulle vilja ha vigseln och så vidare. En av mina släktingar är dessutom jätteduktig på tårtdesign och dekor, så man får ju en del idéer från hennes blogg också. http://littlepieceofcake.blogg.se/ Tror jag har hittat vilken klänningsmodell jag vill ha också. Hittade en jättevacker klänning i vitt och mörkrött med broderier och pärlor. Ska se om jag kan lägga upp en bild. Men jag skulle inte beställa den från sidan där jag hittade den, utan bara få en av samma modell uppsydd av en sömmerska. Då får man den garanterat i sin egen storlek i alla fall :)
Men det får vänta ett tag. Älsklingen måste väl bli klar med skilsmässan innan han kan fria till mig ;P
Hur som helst... Om man skulle ta och göra något annat än att drömma om romantik idag också?
Så ser den ut framme. Och så ser ryggen och släpet ut :)
Hittade dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0